dcsimg
Image of Douglas' Meadowfoam
Creatures » » Plants » » Dicotyledons »

Meadow Foam Family

Limnanthaceae

Limnanthaceae ( Asturian )

provided by wikipedia AST

Les limnantacees (Limnanthaceae) son una familia de plantes con flores perteneciente al orde de les brasicales. La familia inclúi dos xéneros y unes 8 especies reinales de les rexones templaes d'América del Norte. Trátase de plantes herbales con fueyes que se disponen n'espiral a lo llargo del tarmu y con frutu esquizocarpo.[1] Una de les plantes meyor conocíes na familia ye Limnanthes douglasii.

Referencies

Enllaces esternos


Cymbidium Clarisse Austin 'Best Pink' Flowers 2000px.JPG Esta páxina forma parte del wikiproyeutu Botánica, un esfuerciu collaborativu col fin d'ameyorar y organizar tolos conteníos rellacionaos con esti tema. Visita la páxina d'alderique del proyeutu pa collaborar y facer entrugues o suxerencies.
license
cc-by-sa-3.0
copyright
Wikipedia authors and editors
original
visit source
partner site
wikipedia AST

Limnanthaceae: Brief Summary ( Asturian )

provided by wikipedia AST

Les limnantacees (Limnanthaceae) son una familia de plantes con flores perteneciente al orde de les brasicales. La familia inclúi dos xéneros y unes 8 especies reinales de les rexones templaes d'América del Norte. Trátase de plantes herbales con fueyes que se disponen n'espiral a lo llargo del tarmu y con frutu esquizocarpo. Una de les plantes meyor conocíes na familia ye Limnanthes douglasii.

license
cc-by-sa-3.0
copyright
Wikipedia authors and editors
original
visit source
partner site
wikipedia AST